Balyanaginannesi Udu bebek yagi surup beklettim gecti gibi oldu sonra tekrar çıktı dermoskin köpük şampuanla tek yikamada geçti 🥲
Durusmom23 Udu bebe yağı hızlı ve kesin çözüm :) yıkamadan önce bebe yağı sürüp yarım saat bekleyip konak tarağıyla tarıyordum bir kaç seferde bitti.
Aryaklc Udu bizde de olmuştu banyodan önce zeytinyağı sürüp 10 dk boyunca masaj yapip taradık duşa girince de aynı sekilde saçı köpüklüyken taradık bir kaç gün yapınca düzeliyor
Tesmert Udu bizdede çoktı ben bebek yağını sürdüm saçına çok az öylece bıraktım ikinci sürmemde tamamen geçti
Roze Udu Bizim de geçmeyen konağımız vardı. Zeytinyağı bebeyağı ince tarak hiçbiri işe yaramadı. Cildiyeye gittik seboreik dermatit varmış yağlı egzama. (Konaklara ek olarak kaşlarında da kızarıklık ve kaşıntı oluyordu zaman zaman.)Meğer kullandığımız yağlar azaltmak yerine daha çok azdırıyormuş. Çünkü yağlı egzamayı yağdan arındırmak gerekiyor. Doktorun verdiği şampuanla ikinci yıkamada geçti.
turkuazmavisi Roze benim oglumunda seboreik dermatiti var saçlarında el ayak bileklerinde ve diz kapak arkasında 😔 zeytinyağı vs sürüyorum ama bı ara kaslarına yanaklarına ağız kenarına kadar kurudu pul pul döküldü şimdi biraz azaldı ama hala var saçlarında size hangi şampuan verdi doktor acaba bizede fikir olsun
Mimeva Udu konak için momecon losyon var kafasına yedirerek sürüyorsunuz 2-3 sürmede konak bitiyor doktorumuzdan almıştık
papatyadenis Mimeva bizde bugün ona başladık 4 aylık oğlum doğduğundan beri konak ile uğraşıyoruz bakalım geçirecek mi
Hacer_skndr04 Udu vazelin sürün bir saat kadar bekleyin banyosunu yaptırın ince acitmayan bu tarakla tarayın hiç bişey kalmıyor hepsi çıkmasa bile bir iki gün sonra yine aynı işlemi yapın hiç bişey kalmiyacak bende çok şey denedim işe yaramadı vazelin bire bir işe yaradı
Rumeysa_aydnn1 Udu Banyo sırasında Zeytinyağı sürüp bir süre bekleyip ardından tarak yardımıyaa hafif seçilde tarayınca atıyorlar kendi kendine
Aynurgcr Ben bebeğim için markette satılan tatlı badem yağını kullandım. Banyo öncesi saçına sürüp on dakika beklettim sonra dişli küçük tarakla taradım. Bir iki banyodan sonra geçti. Konak olduğu zaman şampuanla yıkamayın saçını sürekli. Bir şampuan bir su ile yıkayın sadece başını.
Aynurgcr Ayisigi45 bit tarağı değil de normal bebekler için satılan tarak olsa daha iyi olur. Ciltleri hassas olduğu için.
Feyza1010 Ebebek cıvıl gibi mağazalardan konak tarağı alın . 3 4 seferde çözüm oluyor. Diğer her şeyi denedim geçmedi boşuna uğraşmayın. :) Banyodan 40 dakika önce zeytinyağı sürün . Duştan sonra bu tarakla tarayın yavaş yavaş. Dokulecegini göreceksiniz. 20 TL falan. Uygun tarak
Zrfbrn Udu zeytinyağı ve karbonat koyun duştan 1 saat önce sonra erkek taragiyla tarayın banyo yaptıracağınız zaman birkaç yıkamada geçiyor hepsi
Alprslanatess Udu canım bebek yağını bolca sür saçına bır saat bekle tersıne doğru tara ıkı günde çıkarttım ben böyle yaparak
Arkinyasmin Udu Merhaba benim bebegimdede oldu eski usul zeytinyagi veya bebek yagi surup saclarina taradi annem sonra banyo yaptirdm bi kac kere gitti zaten taradikca hepsi cikti yagdan dolayi
ODeniz Udu canim bu sorunla aylarca ugrastim . Herkes zeytinyagi sur tara gecer dedi ama sonra bi abla dedi ki zeytinyagi ve karbonati karistir, sür, beklet ve sıkı disli tarakla tara.. 3 seferde bitirdim cok sukur.