Udu Doğduğundan beri mustelanın Yenidoğan şampuanını kullanıyorum konağı geçirmesi için de köpük şampuanını ve yağını kullanıyorum başlarda biraz azaltsa da daha sonra faydası olmadı nasıl kurtulacağım ben bundan
Ceycey001 Udu bizde hiç bisey fayda etmedi hele zeytin yagı sanki dahada cogaltı bende bebe yagı sürüp incecik dişli taraklar oluyo ya arkası sivri sac ayaıema için olanlar o tarakla taradım banyo yaptırmadan 1 saat once sürüp bol bok sürdüm masaj yaptım 2 ci yapısımda hiç bise kalmadı 🤭
Sedoa_ Udu zeytinyağı bizimkini geçirmedi. Zeytinyağı ve ingiliz karbonatı karıştırdım 1 saat beklettim konak tarağı ile ya da ince dişli bir tarakla yumuşakça taradım patır patır döküldüler. 3 aydır tekrarlamadı. Mustela konak oluşumunu engelliyor olanı geçirmiyor. Kremi var o geçiriyor olanı. Yeğeniminki artık kaşlarına iniyordu mıstela konak kremi geçirdi
Ygmrcm Udu mustelanın konak kremi var ilk sürmede hepsini alıp götürüyor resmen ikinciye bişey kalmıyor
Sibtug Udu zeytinyağı ve karnonatı karıştırın masaj yaparak sürün konak tarağı ile tarayın hergün tekrarlayın geçecektir
Nurrr97 Anında çözüm :) zeytinyağı sür güzelce yedir yarım saat beklet sonra tarakla tara döküldüğünü göreceksin. Konakla beraber saçları da dökülücek ama konak bu demek zaten:) yenidoğan derisini atıp kendi saçlarını çıkaracak. Bunu 1 2 banyo öncesi yaparsan hepsi gider
Balkiz12 Nurrr97 bende dediğiniz gibi yaptım ilk yıkamada biraz kaldı sonraki yıkamalarda gitti konak yorum yazacaktım görünce yazmadım😇konak arada oluyor ama az birşey ilk doğdugu zamanlar çok oluyordu
TubaB Nurrr97 dökülürken yara olur diye korktuğun için yaralamıyorum , bu saçaklarda kafasında yara mahveden bebişimi , yara olmaz değil mi ,,, bu arada durma gibi taraklar diplere hiç etki etmedi dişli taraklardan bahsediyorsunuz dimi?
BaharPiraye8124 Benim takip ettiğim bir hemşire bayan var kendi bebeği için saf hindistan cevizi yağı kullanıyor sürüp bir süre bekleyip tarıyor Doktoru bu şekilde tavsiye etmiş ve zeytinyağında belirli oranda asit olduğu için önermemiş bence Hindistan cevizi yağını deneyebilirsiniz.
Aaayysseee Udu benim yeğenimde baya vardı dökülsede yenileri geliyordu 6 aylıktan sonra bitti… şimdi kızımda da var banyo yapınca dökülüyor çoğu sonra yine geliyor ama bir şey kullanmayı gerek duymuyorum yanı elbet gitcekler zaten bı zararı da yok hem Bide bizim orda başında konak olan bebekler akıllı olur derler 😁
cananata01 Udu zeytinyağı sürün Konak olan yere yarım saat bekleyin en az sonra birazcık karbonatla ovalayın 5dk sonra tarayın duş aldırın (doktor tavsiyesi )
elifcicek_07 cananata01 özellikle bunun için kullanılan ince dişli taraklardan alınmalı mı peki yoksa kendi tüylü fırça tarağı ile taramak gerekir mi acaba?
Gmznr2909 Udu zeytin yağı ve ya düz bebek yağı haftada 1 kere sür kafasına bebeğinin durmasına göre 1 2 saat beklet çok rahatsız olursa 30 dakka sonra güzelce yıka
ozlemzg Udu bizde mustela stelatopia şampuanı kullanıyorduk. bizim alerji kaynaklı konak olduğu için( artık koca koca kabuk bağlamaya başlamıştı) saç dökmesi yapınca Bioderma Abcderm Foaming şampuana geçtik. Ne konak kaldı ne saç dökülmesi. Saçları ciddi şekilde uzamaya bile başladı. Hem boyut olarak büyük hemde diğerne kıyasla daha ekonomik litrelik çünkü bioderma
bsclk77 Udu zeytinyağı kesin çözüm, saçına sür iyice saç derisine yedirerek, 5-15 dk bekle saçlarını tersine tara sonra da banyo yaptır 2 kere yaptım ve tamamen geçti canım , tecrübeyle sabit 😂
designofflove Udu benim oğlumuzda sadece sağ kaşında var saçında olmadı hiç. 4 aydır inatla geçmiyor ben de bi şey yapmıyorum bir kaç kere zeytinyağı sürdüm geçmedi:) deneyip memnun kaldığınız şeyi söyleyin lütfen ♥️
2cocuk1kopek Udu mustela bebek yağını haftada 2 kez banyodan 30 dk önce sürüp bekledik, yıkamadan önce tarakla taradık 15-20 günde geçti.
M-mirac64 Udu ilk doğduğunda 1 kez oldu kaslari ve saçı zeytin yağı yaptm taradim bı kaç dakika bekledim banyo yaptrdm ilkte geçti bida da olmadi