Mihram8 nesli123mehmet nbl prebiyotik ve sab simlex kullandik daha rahat denemedigim damla kalmamıştı. Birde masaj da rahatlatiyor ben sevim kurucayin videosunu yapıyordum ama gaz naparsan yap tamamen gecmiyor 3 4 aya kadar mecbur çekilecek biraz
1pekmom_ nesli123mehmet nurse harvesy damla ve biogaia beraber kullandık 10günlüktğ başladığında 40-45günül olduğunda bıraktık çok etkisi oldu bize, bacaklarınada bisiklet hareketi yapıyordum. Damlaları bıraktıktan sonra çok sancısı olduğunda verdim toplam 3kez falan oldu sonra çok şükür geçti tamamen. Bu iki damlayı öneririm
12cansu nesli123mehmet ben nurse Harveysin gaz damlasını kullandım cokta faydasini gördüm simdi üçüncü bebeğimi doğurdum inşallah olmaz ama eğer gazı olursa yine kullanırım
Mslna nesli123mehmet Omuzunuza yatırın ve sadece bekleyin bebeğiniz kendiliğinden geğirecektir ama beklemeniz gerek hemen geğirmiyorlar
irem12 tgbdp o gaz damlası sadece gece mi işe yarıyordu. Gündüz dr iyi geliyor mu gece içse bile damlayı
Elifadaannesi irem12 2 çeşit var gece ve gündüz bizim gece yani akşam daha kötü geçiyordu o yüzden gece verdim bazen gündüz de verdim ama gece daha güzel fayda etmişti
irem12 Elifadaannesi samp simple bio zinco hepsini kullandım bir zinco az fayda etti ama geceleri gene kötü
Elifadaannesi tgbdp bizde aynı şekildeydik ya bir sürü damla denedim tek fayda eden mommys blisdi şimdi birisi gaz diyince direk onu diyorum
Aygulaslan nesli123mehmet sıcak su ile yıka ve sonrasında hakiki zeytinyağ ile masaj yap çok iyi geliyor. Yemene içmene çok dikkat et
Leylamoznur nesli123mehmet canım biogaia işe yaradı bize ne yazıkkı gaz damlaları cocukdan cocuğa değişiyor deneme yanılma yolu ile bulacaksınız
Cemile45 Leylamoznur cnm sen her gün aynı saate mi veriyorsun yoksa fark etmez mi bnde kullanıyorum da
Sulefurkan nesli123mehmet biz de 36 günlüğüz sürekli memede bugün sürekli kendını çekiyor ağlıyor masaj da yaptım emzikde tutmak istemiyo sürekli kucağımda olmak istiyor
Karan-Naz Dorilla kusması gazdan değil fazla mama almasından olabilir diye biliyorum. Fazlalığını çıkarıyorlar hep çünkü 🌸
Mgdmn Dorilla gazı çıkarmaya çalışırken ıkındıgı için olabilir . Benimki de öyleydi pükürürcesine kusardı üzülme geçecek hepsi
Beyzaaaaaaa 4 bucuk aylık hala gazlı Bio gania , sap simplex damlalarını kullandım sıfır etki kendisi cıkarana kdar masaj yapıyoruz hele geceleri 5 den sonra asla uyumuyor sürekli aglıyor gazdan hiç bi care bulamadımm bende