Güçlü ol ben çok ağladım çok üzüldüm hastaneden eli boş çıkmak gerçekten çok acı verici ben kucağıma bile alamadan küvöze aldılar kucağıma 26 gün sonra aldım ve şuan hep benimle şükürler olsun herkes sorucak şimdi neden erken doğdu nasıl oldu vs vs ve herkese anlatma gereği duyacaksın yada anlatacaksın ve iyice üzüleceksin benim öyle oldu açıkçası saçma sapan arkabalarımdan yanlarona gittiğimde yada bana geldiklerinde hani bebek nerde lafını duyup çok ağladım yarımı kalbimi can parçamı orda bırakmıştım ama güçlü oldum ağladıkça sütüm çekilde ama şuan bütün çabalarım sütümğ geri getirmekte ve arttırmakta güçlü ol kimseyi düşünme umursama bebeğin iyi olsun gerisini boşver sen güçlü kal ki o da bir an önce güçlensin büyüsün kavuşun