Esrbruck Prenses_dzce 2850 doğdu ciğer gelişimi tamamlamadigi için entubeydi bebeğim en ağır durumdaydık cok zordu ama geçti çok şükür sizinde geçecek inşallah 🤲❤️
777zarifanne Ben 6 ay önce 34+3 doğum yaptım şükürler olsun küveze girmedi 2 gün hastanede kaldık eve çıktık şuan yanımda sende hiç korkma canım rabbim hayırlısıyla kavuştursun sizi,
Tatli_Bir_Anne_ Mstfcnr bende 34+6da doğum yaptım. 2350 gr doğdu. 1 hafta kaldı kuvezde.. Solunum sıkıntısı yoksa çıkar inşallah çok bekletmezler
Esrbruck Prenses_dzce 5. Aydan itibaren erken doğum riskim olduğu için 7.ayda vurulduk ama etkisi bir ay sürüyormuş i yüzden faydasını görmedim
kizinaasikbiranne Mstfcnr ben 36+2 de doğum yaptım korkmayın benekler bizden yüzbin kat daha güçlüler ❤️❤️ inşallah bir an önce hastaneden çıkarsınız 🤲🏻
kizinaasikbiranne Prenses_dzce 2460 gr doğdu bi görseniz tabiri caizse bit kadardı ben onu kuvezden elime almaya emzirmeye korkuyordum o kadar küçüktü ki ilk kucağıma hemşire verdi hemen alın kuveze geri koyun dedim bir şey olucak diye 🥺 yavrum şu an 5 aylık 6500 gr oldu çok şükür sağlığımız yerinde ama çok zor zamanlar geçirdik 😭😭
edafmo Mstfcnr çok zor evet ama sizin de dinlenip kendinizi toparlamanız lazım ki bebiş geldiğinde sapasağlam bakabilin ona, ben hep kendimi bu şekilde motive ediyordum. 2900 doğdu 2760 çıktı hastaneden kız bebel
Mstfcnr edafmo valla cok canım sıkıldı sarılık sınırda diye mavi ışığa da koymuşlar ama tek taraflı yatmaktan kulagı yapışmış resmen bunlar tek benim kızımda mı oluyor
_yaseminturann Mstfcnr Gözünüz aydın ve geçmiş olsun,ilk oğlumu 29+3 de dogurdum 54 gün küvozde kaldı suan 3 yasında sağlıklı 🤍
Ahsenumay Mstfcnr öncelikle çok geçmiş olsun güzel anne Rabbim hayırlısı ile büyümeyi nasip etsin inşallah 🤲kızım 35+5 ile doğdu 15 gün kuvezde kaldı şimdi 11 aylık çok şükür iyi. Erken doğdu diye korkmayın.🙂
Mstfcnr Ahsenumay şimdi yanından çıktım sarılık sınırda olduğu icin mavi ışığada almışlar burnu kanamış ben temizlemeye çalıştım kulagı yapışmış resmen tek taraflı yatmaktan cok canım sıkıldı ya
Ahsenumay Mstfcnr korkmayın sarılıktan birşey olmaz geçer. Benim ki üç aylıkken bile sarılıktı. Çok geçmiş olsun
edafmo Mstfcnr bana çok detay verilmedi açıkçası yani sarılık oldu mu bilmiyorum 😔 ama bebeğimi hep sağlı sollu yatırıyorlardı ne zaman gitsem farklı yöne farklı pozisyonda yatıyordum bir de benimki entübeydi zaten 8 gün o yüzden hareket etmiyordu
benaslindayohum_ Mstfcnr 3 haziranda 36+0 da bebeğimin suyu bittiği için acil sezeryan oldum 13 gün kaldı küvözde kaldı şimdi yanımda
Gny18 Mstfcnr gözünüz aydın rabbim hayırlı evlat eylesin inşallah tez zamanda kavuşursunuz 🤲🏻 Bende bebeklerimi 35 haftada doğurmuştum minnacıklardı korkuyordum kucağıma almaya. Şimdi 9 aylık tosun tombalak bebişler oldular darısı size inşAllah.
Gny18 Mstfcnr korkmana gerek yok canım sen güçlü olmalısın ki bebeğin küvezden çıktığında ona güçlü bir anne baksın onunla ilgilensin. Rabbim tez zamanda kavuşturacak inşAllah 🤲🏻
Gozdecinar Bende 36.haftada doktorumun tavsiyesi üzerine doğuma girdim bizde Jan uyusmazligi vardı ilk çocukta etkilenme görülmüştü 4 5 gün yoğun bakımda kaldı