Mstfcnr 35+4 te doğum yaptım bende. Ciğer gelişimi tamamlanmadığı için 12 gün küvezde yattı. Çok zor oldu yalan değil ama inanın en önemlisi bu süreçte sizsiniz. Siz dinlenin, uyuyun,uyanın. Doğumun yorgunluğunu atın. Bebeğiniz küvrzdeyse her 2saatte 1 gece gündüz hep sağım yapın. Bol bol su, tahin pekmez, tahin helvası ve hurma yiyin. Hepsi çok iyi geliyor. Ve en önemlisi gerçekten hepsi geçiyor. Kucağıma bile alamadan küveze gitmişti eşimin ağlayarak o haberi verişini asla unutamıyorum evet ama şükürler olsun 4 ay 21 günlük oldu ve şuan uyuyor. Rabbim sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah. Hiç endişelenmeyin bebeklerimiz zannettiğimizden çok çok daha kuvvetli azimliler. Eminim sana kavuşmak için çok çabalıyordur. Allah yardımcınız olsun inşallah 💕