Mstfcnr 34+6 da doğum yaptım. 13 gün kuvozde kaldı. İdrar yolu enfeksiyonu için, su an 16aylik. Çok şükür bı sıkıntı yok, o dönem çok zor geçiyor biliyorum ama icinize dert etmeyin. Bol bol süt götürün varsa yoksa o da dert değil, mama veriyorlar. Sabır en güzel ilaç. Bol dua. Rabbim sağ sağlıkla kavuştursun inşallah sizi..