cemreninannesi_ Minigim38 evde sebze veya et varsa yanına yapın gitsin sıcakta yenmiyor bir şey zaten :) ben de fırında sebzeli tavuk yapacağım kızıma da akşama tavuklu arpa şehriye çorbası yapacağım 😌
Minigim38 Uykusuzanneler soğan pek sevmem ama diğerlerini sabah kahvaltısında yapmıştım çok severim 🤩afiyet olsun
Uykusuzanneler Minigim38 Bende normalde hiç sevmem soğanı hele yemeklerin çoğuna koymam o derece ama kızartmasa gerçekten güzel oluyor 🙈 bi de lavaş alıyoruz ekmeği dürüm yapıp yiyoruz oh 🙈
Deletedmom_70 Minigim38 benim buzlukta vardı geçen yazdan kalma ama mevsimi çıkıyor artık yavaş yavaş kışlıkları hazırlarız. En iyisini yapmışsınız😀🤌🏻afiyet olsun
Minigim38 bebek-kaya afiyet bal şeker olsun çok severim yoğurt çorbasını bebeğime yaparken bizede yaparım 😊
-Zehrak- Minigim38 Semizotu yemeği ve yayla çorbası Bebeğime de semizotu yaptım tuzsuz ve bebek salçası ile 🤗🤗
Minigim38 -Zehrak- tam mevsimi semizotunun çok faydalı bebisler için şifa olsun inşallah afiyet olsun sizede 🤩