Biz3kisiyiz_ Minigim38 bende fettuccine yapacaktım ki eşim dedi bugün dışardan yiyelim 😍 kızıma da havuçlu patates li şehriye çorbası yaptım inşallah yer 😂
3310umbozuk Misafirim var mercimek çorbası ızgara tavuk göğsü meyhane pilavı yeşil salata kabak mezesi yaprak sarma peynirli milföy pide Etimek tatlısı tuzlu kurabiye ⭐
Deletedmom_70 Minigim38 benim buzlukta vardı geçen yazdan kalma ama mevsimi çıkıyor artık yavaş yavaş kışlıkları hazırlarız. En iyisini yapmışsınız😀🤌🏻afiyet olsun
Minigim38 Deletedmom_70 kendi evimde vardı ama eşimle kavgaliyiz annemgilde kalıyoruz artık burda başlarız kışlıklara🤷♀️🥲
Minigim38 -Zehrak- tam mevsimi semizotunun çok faydalı bebisler için şifa olsun inşallah afiyet olsun sizede 🤩