Aaayysseee Minigim38 köy tavuğu ve pilav var yarına sarma sarılıp ayran çorbası yapılacakkk annemlerdeyim 💃
Minigim38 yagmurkokusu_ evet orda çok post açtım kaynanam yüzünden. Kekiklim diye hatırlıyorum ismini
Halimea Minigim38 bende öyle düşündüm , birazdan kalkıp yapıcam birde salata yaparım çocuklarla yeter bize.🥰
FredericChopin Minigim38 Biz makarnayı tek başına yemeyi seviyoruz. Yanına en fazla ya yoğurt ya salata o kadar.🙃 Bugün bizde de bezelye ve pirinç pilavı var, yanına da yoğurt. Eşim evde olunca birlikte ayıkladık bezelyeyi. 🤩
Minigim38 Deletedmom_70 walla herkes fasulye yapıyor bende eksik kalamadım menüyü taze fasulye pilav olarak değiştirdim 😅afiyet olsun
Deletedmom_70 Minigim38 ay varya bende okudum kim ne yapmış die hakket herkesin menüsünde taze fasülye var😂 herkese afiyet olsun o zaman
Minigim38 Uykusuzanneler soğan pek sevmem ama diğerlerini sabah kahvaltısında yapmıştım çok severim 🤩afiyet olsun
Minigim38 bebek-kaya afiyet bal şeker olsun çok severim yoğurt çorbasını bebeğime yaparken bizede yaparım 😊