Kabarik Benim kizimin kilosu dusuk biraz. Doktorun dedigine gore zayif bebekler biraz daha hareketli olabiliyormus. Bebeginiz tombisse, hareket etmesi daha zor olabilir tabi. Ben bebekken cok kiloluymusum ve 16 aylikken yuruyebilmisim ancak. Gece boyu meme bizde de var, ozellikle son 1 aydir. Cok da zor uyuyor. Memeden sut de emmiyor pek zaten, maksat emzik gibi agzinda gevelesin. Bilmiyorum zamanla gecer mi yoksa daha beter mi olur. Gorecegiz bakalim.