Kabarik 6 ayini yeni doldurdu kizim. Oyuncaklarini pek sallamiyor, kisa sure oynuyor sadece. Yere cict kisilik yatak boyutlarinda otru serdim. Onun uzerinde takiliyor biraz. Fakat burada da tek basina birakamiyorum cunku kasla goz arasi koltuk altlarindan topluyorum sonra. Surunerek, yuvarlanarak falan epey ilerliyor. En cok sevdigi sey tabi ki kucak. Ve disariya bayiliyor. Acayip gezenti. Disari cikartamasam bile balkona cikartiyorum, en huysuz aninda bile sakinlesiyor. Son olarak uyku... Ah o uyku... İlk 3-4 ayinda, gece 5-6 saat kesintisiz uyuyan bebek gitti, yerine gecede 5-6 kez uyanan, kesintisiz en fazla 2 saat uyuyan bir bebek geldi. Yenidogana donuyor kizim gittikce.