Batimoms sally 2 saattir internette hangi mamayi alsam diye arastiriyorim birisi iyi diyor birisi kotuluyor sma denemedim nasik iyimidir acaba?
sally Batimoms açıkçası ben şöyle yapıyorum.. gündüzleri hipp kullanıyorum,geceleri sma.. dr um hipp 1.,sma 2. En iyi mama demişti. Ama dediğin gibi hipp çok acıktırdığı için böyle bi çözüm buldum.
guleysa Batimoms cok gecmis olsun cnm cok uzuldum cocugunu memeden kesmene. Ben de sezaryan dogum yaptim o igneleri benim bacagima da vurmuslardi. Insallah en yakin zamanda hersey yoluna girer bebeginde guzelce beslenir
Bckagan Batimoms hipp doyurmadığı için değil diğer mamalardan farkı anne sütüne yakın bi mama olduğu için hazmı çok çabuk sağladığından yani. Kutunun arkasında hafta olarak kaç cc yapmanız gerektiği yazıyor. Sizin şu an haftasına göre 150 cc falan vermeniz gerekiyor benim bebeğimde ortalama sizinki gibi
UmayNaz2019 Batimoms oda doğru kardeşimde şikayet et bebeğin senden sende bebeğinden mahrum kalıyorsun versin hesabını . Sorumsuz insanlar orda olduğu sürece Küm bilir kaç kişiye zararı dokunacak . Üzüldüm okuyunca ya sinir de oldum
Burcu_Erdogan Batimoms galiba kullanılıyor, güvendiğiniz bir eczaneye danışın isterseniz, yanlış bilgi vermek istemem. Bu günler geçecek💗
Kubrayusra Batimoms golden goatin tadı çok güzel ben kızıma onu kullanıyorum tavsiye edebilirim çok severek iciyo
Prensesannesioldm Batimoms seefsizler yaaa isini yapamayan cahiller nelere sebep olmjslar dava etseydiniz ya hic bisey yapmadinizmi
Mrve-Mom Batimoms Bende golden goat'ı keçi sütü diye aldım. smilac'da almıştım ikisini kullandım. Her mama saatinde birinden verdim.
Asafemir Batimoms canım çok geçmiş olsun inşallah çözümü bulursun bu ayağındaki hassasiyet karıncalaşma gibi miydi
Batimoms Asafemir amin canim tesrkkur ederim. Elektirik carpmasi yanma batma karincalanma hissizlik. Bunu yasayan bir suru insan varmis gercekten igne cok tehlikeli ama mecburuz tabi.
Asafemir Batimoms benimde sağ baş ayak parmağımda vardı karıncalaşma belden zedelenmeden olmuş ilaç vermedimer emzirdiğim için canım
Balarisio Batimoms bebelac yazmışsiniz ama goldunu deneyin.benim oğlum tüm mamalari kusuyordu.bebelac golddan cok memnunum.8 aylik suan 2 aydan itibaren takviye olarak basladik golda hala devam ediyoruz.
Batimoms Balarisio aslinda bebelac aldigimda goldunu almadigima pisman olmustum ikisi arasinda nasik bjr fark var acaba biliyor musunuz? Bebelac cok tortulu gibiydi sevmedi asla
Alidenizinannesi Batimoms golden gost da bi dene istersen hem besin değeri olarak anne sütüne en yakını keçi sütü olduğu için hem de gaz sorumu yapmıyor o olmazsa bir diğerini dene birini elbet sever annesi,herşey yolunda bebeğin iyi sen de iyi bi annesin
asocialmom Batimoms Aptamil canım en iyi bunu içiyor bi de doktorumuz infatrini verdi 1 buçuk aydır kullanıyoruz günde bi tane içiyor ek Gıda olarak sadece çorba içiyor meyve yok sebzeleri ve eti de çorbanın içine koyuyorum bizim yediklerimizi merak ediyor onlardan da ağzına koyuyorum elimle bazen ama ağzında biraz oynayıp geri çıkarıyor
Batimoms asocialmom Allah yardincimiz olsun istahsiz bebek olayi anne icin cok zor ama deneye deneye cozulecek