Batimoms seni o kadar iyi anlıyorum ki. Tam dört ay sadece uykusunda besledim uykusunda da anladığında asla içmiyordu. Bütün mamaları ve en az 5 çeşit biberon denedim yinede almadı. Azıcık daha büyük olsa mamanın içine birazcık pekmez damlatarak vermeyi dene derdim. Ben 3.5 aylıkken formül sütle yapılan kaşık mamalar var onlarla formül sütü karştırarak verdim sonrada 5. Ayda ek gıdaya geçtik. Azıcık pekmezle tatlandırmayı dene istersen biraz daha büyüdüğünde kaşık mamayla yapıp verirsin. Şimdi asla verme diyenler olacak ama o kadar çaresiz kalıyorki insan her yolu deniyor yeterki yesin diye