Betbetbet öncelikle geçmiş olsun ben biraz detaylı anlatayım ki faydası olsun. Sezaryan yaptım ben spinal anestezi oldum. Doğumdan 8 10 saat sonra beni yürütmek istediklerinde sol ayağım hala uyuşuk sağ ayağım ise tamamen çözülmüştü o anda bu durumu hemşirelere söylediğimde şaşırmışlardı ama zor bela da olsa yürümüştüm. Bir kaç gün sonra sol ayağım ödem toplar gibi şişti ve hala uyuşukluk geçmemişti ama agrım yoktu. 1 hafta sonra ayağıma şiddetli bir ağrı vurmaya başladı. Uyuşukluk da devam ediyordu . Önce genel anestezi bölümüne gittim ama beni nörolojiye yönlendirdiler. Oraya gittiğimde doktor doğum sonrası bacağının üstüne iğne vurulup vurulmadigimi sordu evet dedim. Siyatik sınır hasarı oluşmuş daha önce de gördüğüm vakalar oldu dedi. Bacaktan yada işte kalçadan vurulan iğnenin kaslar arasında dağılmayıp göllenme diye tabir edilen birikmesi sonucu o bölgede oluşan siyatik sinir hasarı dedi. Yaklaşık bir yılda düzelir dedi. Normal ağrı kesiciler ise yaramaz tek çözümü narkotik ilaçlar dedi. 11 ay nepitin adında son derece ağır gabapentin türünde bir ilaç kullandım. O ağrıları kesti ama uyuşturucu bir ilaç olduğundan bağımlısı oldum. Bırakması çok zor oldu. Aynı zamanda 50 ml antidepresan kullandım. Bırakma safhasında psikiyatri desteği aldım. Vücudum resmen yokluğunu çekti bu ilacın. Bıraktığım an uyku nedir bilmiyordum. Uykum gelmiyordu ve halüsinasyon görüyordum. Zor bela 12. Ayda bıraktım. Şuanda çok iyiyim tabi. Ne etkisi kaldı ne başka bir durumu. Zordu ama bitti çok şükür
Bu kendi kendine iyi olacak bisey değil o yanma batma acıma elektirik çarpar gibi Ağrı bende aşırı yüksek seviyedeydi. Ağlamaktan bitap düşüyordum. Oğlumu da mecbur sütten kestim. Hem nöroloji hem fizik tedavi hem psikiyatri eş zamanlı gittim geldim. Çok çok geçmiş olsun tekrar mutlaka bir nörolojiye gidin ne olur