yesim42 Yaptıran çok tanıdığım var ve pişman olan yok. Bazıları 10 seneyi geçti yaptıralı ve bir sorun yaşamadılar. Doktor seçimi çok önemli tabii, ucuza yapan, hakkında fazla yorum bulunmayan doktorlardan kaçınmak lazım.
Benim de burun ucum gülünce aşağı gidiyor ve hafif kemerim var, çok pişmanım zamanında yaptırmadığıma, çok belirgin bir kusur olmadığı için çevrem aman yaptırma diye ikna etti. Şimdi keşke dinlemeseydim diyorum ama 20 aylık bebekle yaptırmaya çekiniyorum 🫠