yesim42 ilk bir hafta biraz zorluk çekiyor insan o da tampon ve yatış şeklinden dolayı. Ondan sonra her şey normale dönüyor. İlk bir ay dikkatli davranmanız gerekiyor,işte ağır kaldırmama bi yere çarpmama vs. 6 aya kadar ödem oluyor o da çok belirgin değil. Ben ilk yaptırınca bi değişik gelmişti ama sonradan iyi ki yaptırdım dedim. Ben hiç burun estetiği yaptırıp da pişman olanı görmedim çevrem de. Tabi istediğiniz şekil ve doktor seçimi çok önemli. Ben doğal bir burun ameliyatı oldum kimse estetik olduğunu bilmiyor 😌