yesim42 Benimki gülünce düşüyor, normalde düşük değil ama bu sefer de fotoğraflarda gülmeye çekiniyorum. Bence yaptırın, ben de seneye ya ameliyat olmayı ya da botox-dolgu işlemleri ile burnumun gülünce de düzgün durmasını sağlamayı düşünüyorum. Yaptırıp pişman olan tanımadım dediğim gibi ve hatrı sayılır sayıda arkadaş-akrabam yaptırdı. Ben de korktuğum için çok erteledim 🫠