ayseealyaa ay benimki de çok terliyo ya çok sıcak oluyor ben bile oturduğum yerde terliyorum hep. Gece de üstümü değiştirmeye kalktığım bile oluyor o kadar sıcak. Sanki çölde yaşıyorum 😂 Eşya yerini değiştirmem hiiiiiiç mümkün değil. Vantilatörü denedim ara koridora alıp, odaya yukardan hava verecek şekilde ama o da sabaha kadar çalışmış oluyor 🥺