LaMamaDellaCicala kedilianne_ hava akımına ne deniyordu unuttum🤭hani botle ryzgar eser gibi oluyor karsilikli iki cam acilinca o olmazsa acabilirmisiz ebe soylemistiki biz ilk bir ayinicik odada kalmistik ve acmistik hava felaket sicakti biseycik olmamıştı
kedilianne_ LaMamaDellaCicala cereyan ☺️☺️ Dün açtım öyle yatırdım denedim rahat ettik ama sürekli pozisyon değiştirdi durdu 💆🏻♀️💆🏻♀️