Bizim tam 5 ay deyince bitti gaz sorunumuz 😬😔 çok zor bir süreçti bizde koliktik ağlama krizmlerimiz nadir olsada tam geçmiş deyil daha ama 5 ay deyince gazdan kurtulmanin mutluluğu var üzerimde umarım en kısa zamanda sizlerinde biter huzura kavuşur bebeisler🙏🤲