Duygu1629 gamzesameturkoz kolik diyip gecirtirdiler beni sürekli lütfen dikkat edin seslere susmuyorsa arabada susmuyorsa gaz çıkardıktan sonrada ağlaması devam ediyorsa gece uyuyup gündüz ağlıyorsa elleri hep yumruk seklindeyse nöroloji doktoruna götürün ben üc ay kolik dediler dördüncü ayda başladım arastirilmaya West sendromu olduğu ortaya çıktı 😔aylardır boşuna agliyormus bebeğim nöbet gecire gecire beyninde hasar oluşmuş
aybars_mom Kızlar benimde bebeğim 22 günlük. Hep ıkınıyo kızarıyo sonra geçiyo ama emdikten sonra gazınıda çıkarsam öyle yapmaya devam ediyor. Doktor gaz damlası önermedi kullanma dedi de bende çocuğu böyle huzursuz görünce üzülüyorum