incimila çok şükür. Sevindim sizin adınıza. Cihazlardan ayırdılarsa çok daha iyi durumdadır. Söyleyeceğimi kesin görmeyin ama emzirmeye çağırıyorlarsa emzirdikten 2 3 gün sonra bebeğinizi alabileceğinizi söyleyebilirler. Benim kızım sağlik sorunu yaşamadı ama 1.5 aya yakin erken doğduğu, zayıf olduğundan ve meme kavrayamayacağı için anne karnı hissinde yaşamayi sürdürmesi gerektihi icin icerde tuttular. 2140 gr doğdu 15 günden sonra 2500 kg idi emzirmeye çağırdılar 1 2 gün sonrası da bebeğinizi almaya gelebilirsinjz dediler. Ama o heyecan o sevinç her şeye bedel ve sizde yaşayacaksınız allahin iznyle 🙏🧿🤍