34 haftalıkken birden sancım oldu ve doğum yaptım . Bebeğimi küvoze aldılar . 8. Gün emzirmeye çağırdılar ve o gün öyle içten dua ettim ki bana versinler diye . O gün bana verdiler 🙏🏻😊 bebegım 23 gün sonra bir yaşına giriyor . Hiç üzme kendini sadece sabır ve dua et . Güzel günler göreceksiniz insallah 🙏🏻