35 haftalık sezaryen doğum yaptım. Bebeğim kuvözdeydi. 8.gün çıkmıştı. Hortum vardı ağzında sonra burnundan kablolar falan vardı. Hepsini zamanla çıkarıp fanus gibi bir şeyde nefes almaya çalışıyordu kendi kendine. Zamanla geçti hepsi. Stres yapma kesinlikle. Bebekler sandığımızdan çok daha güçlüler. Sen ona sevgini ver o hissedecektir ☺️ inşallah da en kısa zamanda kucağına alırsın