GunesSila 2.5 yıl oldu ıphone 11 kullanıyorum bundan önceki iki telefonumda ıphone idi. Onları 2 şer yıl kullandım. Bence bir ıphone 5 yıl sorunsuz kullanılır iyi baktıktan sonra o yüzden verilen paraya acımıyorum. Basit android telefonlar kalitesiz sürekli sorun çıkarıyor. Babam oppo aldı iş için bi yıl geçmeden pert oldu kayınvalideme 3-4 ay önce reeder aldık 3 bine oda tuşu basmıyor vs bence telefon uzun sık değişen bir şey değil iyi bir şey alıp uzun süre kullanılmalı