GunesSila valla ben Xiaomi redmi 10c kullanıyorum şubattan beri kızım sağ olsun kırdı ötekinin ekranını. Yani işimi görüyor genel olarak memnunum sadece kamerası pek iyi değil bence
Bundan önce redmi 6i kullanıyordum harika bir kamerası vardı ve telefon da iyiydi genel olarak