Liyaveannesi Mtbuaaa kullansın elbette ama kocamdan zor para aldım diyor bu postta da kocam bana 14 pro Max aldı diyor onun için dedim 😁😁
defmommy GunesSila 4 sene iphone 8 plus kullandım sonra kardeşime verdim hala kullanıyor taş gibi telefon bende şu an 13 var çok memnunum
Selimikomom Eflin06 bende 8 kullanıyorum kız üzülme cjdksld ayın başında telefon alabilirsem alcam alamazsam bu gariban 8 ile yola devam…
Eflin06 Selimikomom yanlız değilim😀 8 den memnunum ama değiştrmeyi düşünmüyorum malum fıyatları ateş pahası