Ezgidurununannesi kusura bakmayın ama kimse kendi yaşadığı mutsuzluğu “aaa bu kadın bebesini bırakıp tatile gidecekmiş, dur bütün mutsuzluğumu bundan çıkarayım” diyip size birşeyler yazmıyor. Siz soru sormuşsunuz arkadaşlar da cevap vermiş. Oğlum 18 aylık üst katımda kayınvalidem oturuyor, en başlarda ne güzel yardım edenim var desem de şu an işler hiç öyle değil mesela ve hangimiz yipranmiyoruz ki bu süreçte. 13 aylık bir bebeği 8 gün boyunca annesinden mahrum etmek bana göre o bebeğin psikolojisi için hiç doğru birşey değil. Her ne kadar çok güzel bakıyorlar güveniyorum desem de ben 8 gün boyunca evladımdan ayrı kalamam özellikle de tatil için. Allah ayırmasın, tabi ki mecburiyet ayrı birşey. Neden kendi keyfimden bilmem neyden ödün vereyim falan demişsiniz ama annelik fedakarlık demek değil midir zaten. Karar sizin, biz sadece sorduğunuz için kendimizce yorum yapıyoruz. İyi tatiller.