Ezgidurununannesi çok bunalmışsın olabilir yorulmuş olabilirsin tatil de hakkın hiç lafım yok. Bazen sessiz düşünmeden plan yapmadan sadece 5 dk kahve içmek istiyorum ki ikizlerim daha 4.5 aylık 🥹 ama sürekli önce su kaynatayım sonra şurayı toplıyım şunu şu zaman yapıyım fiye plan yaparken buluyorum kendimi bu yoğunluk bile befes almak için bir ihtiyaç. Ama gel gelelim 8 gün bırakamam canım. Keşke annende sizinle gelseydi tabi bu devirde tatil fiyatları çok yüksek o yüzden bu seçenek biraz zor. Ama bebişinle de çok güzel tatil yapabilirsin 3 aylık bebesiyle tatile gidenler var seninki baya büyümüş artık keyif alabilirdiniz. Yani korkutmak veya endişeye düşürmek istemem ama salgınlar var Allah korusun bişey olsa yanında değilsiniz, ayrıca emekliyor belkide yürüyor bebeğiniz çok çok dikkat isteyen bir süreçte anneniz bunun altından kalkabilecek enerjiye sahip mi?
Zaten kararınızı verdiniz herhalde bu saatten sonra bebeğinizi yanınıza almak gibi bir ihtimaliniz yoksa ben olsam kendi evime annemin gelmesini isterdim en azından çocuğumun düzeni değişmesin diye