Ezgidurununannesi 17.5 aylık oğlum var dah birgün kimseye bırakmadım bakmiyacaklarndan değil ama gönlüm huzursuz olur hele buara berbat geçiyor 18 ayda ayrılık kaygımız zirveee ve 3 azı dişimiz çıktı huni takip dolaşıyorum ruh sagligim çöktü ama yinede bırakmazdım ben. Her aktivitemizi oglumuzla yapıyoruz 🌸 ve daha keyifli buzamana kadar da hep onunla yaptık oda can taşıyor onunda eğlenmeye havuza girmeye hakkı var değişik yerler keşfetmeye 🌸🙂
Tabi bu herkesin kendi hayatı herkesin kendi düşüncesi
eğer yapabilirim diyorsanız siz daha iyi bilirsiniz annesi sizsiniz