Otrkylmz şuan böyle birsey için çok erken 1 yaşını bekleyin yürümeye başladıktan sonra ayakkabısına bakarsınız çünkü bu genetik faktörlerle değişen bir durum her bebeğin yapısı farklı ayakları tombul olursa gelmez sıkar yada büyük küçük gelme durumu olabilir ve küçük gelirse o zaman verdiğiniz tüm para boşuna gitmiş olur. Bekleyin bir yürümeye başlasın ilk adim ayakkabisindan başlarsınız