Deletedmom_116 Hazal-askin 8 cm geldi djdhdj ben 36 giyiyorum 163 boyum Babası 193 44 giyiyor inşallah bana çeker ayakları ahdjcj
16_kusuzumu 1yaşında destekli yürüyordu elinden tutarak fln 19 numara giydi.evde giydirmeyin hava sıcak çorapta giydirmeyin. Yürümesi için hissetmesi lazım. Eğer çorap giydiriyorsanızda kaydırmaz alın. Dışarıdada desteklide olsa yürütün
Hazal-askin Adenmoms68 ay acaba benim kız 4 aylıkken kaç numaraydi bak merak ettim. İnanılmaz küçük gelirdi bana ayakları ama demekki her bebeğin böyle derdim her bebeğin öyle değilmiş
Adenmoms68 Hazal-askin aynen bende yorumları okudum da herkesinki bambaska hiç biri diğerini tutmuyor
birpapatyaannesi Otrkylmz ben 20 aldim polaris suan 1 yaşında tam oluyor bu yaz olur cirtli cirtini bol yapsam çıkıyor
Deletedmom_112 Hazal-askin benim kızıma 1 yaşındayken 21 numara küçük 22 numara büyük olmuştu 😂 bu ayak mevzusu biraz genetik ile alakalı ben 40 babası 45 giyiyor 🤦🏻♀️ birde uzun boylu bebek olunca ayakları kocaman şuan 16,5 aylık 22 23 giyiyor.
Deletedmom_112 Hazal-askin Maşallah kibar ayaklı bir kız olacak galiba, boyuda güzel benim kız şuan 86 cm büyük ihtimalle koca ayaklı olacak her gören ayakları çok büyük diyor 😂
CmreKSidar Deletedmom_116 bugün ölçüldü 63 cm Ova kuş kaç cm canım ama benim kızın ayakları minik pek büyümedi ayakkabılarında kalıbı belli olmuyor.
Deletedmom_116 CmreKSidar 1 ay önce 61 ölçülmüş şimdi ne kadar bilmiyorum 3 hafta sonra 3 ay tamamen bitince gidicez doktora :)
CmreKSidar Deletedmom_116 aynen canım 3 aylık kilosu ne kadar senin kızın ben emmiyor diye aşırı dert ediyordum kendime.