Otrkylmz Arkadaşlar 4 aylık kızım var. 1 yaşı için ayakkabı alıcam. Sizin bebeklerinizin bir yaşında ayak numaraları kaçtı veya ayakları kaç cmdi
birrtutamsevgi Otrkylmz 19 aylığız hala 19 numara giyiyoruz bence acele etmeyin bebekten bebeğe fark ediyor
witcher Otrkylmz Bunu bilemezsin kızım 20 giyiyor 13 aylık 19 giyende var kızımın ayakları biraz büyük benim 😅 şimdiden neden ayakkabı almak istiyorsunuz ki?
CizerBirAnne Otrkylmz kızım 12 aylık yürümeye başladı 19 numara aldık, 16 aylık hala onu giyiyor. Bebekten bebeğe değişir acele etmeyin 😊
Niloya_ Otrkylmz 1 yas kızım 20 numara aldım ama olmuyor ayaklarinin üstü Tombiş tombiş her numara olmuyor bence bekle alma hemen🫠
Nereleregidem Otrkylmz ayağını ölçmedim ama kızım bir yaşında 20 numara tam oldu. Biraz minyon bir bebek boyu kilosu etki ediyor mu bilmiyorum ama ortalama değerlerin en düşüğünde çıkıyor genelde