Semihbebek1 hastanede doğumda atanan doktoru “önce emzir her emzirme sonrası aldığı kadar mama ver biberonla” demişti, dedim bu böyle olmak zorunda olmamalı ve emzirme danışmanlığı aldım. Onun yardımı ile oldu. Mamayı düzenledi, her emzirme sonrasında değil, belli aralıklarla ve gündüz saatlerinde organize etti, akşamları mama vermedim, geceleri de emzirdim. Şu anda 6 aylık ve günlük mama desteği 180 CC (hani 1 veya 1.5 öğünlük kadar CC yı tüm günde veriyorum 3*60 CC şeklinde) mamayı azaltma periyodunu pediatristimiz (emzirme danışmanımızdı sonra da kızımın doktoru oldu) ayarladı. Bugün emziriyor isem sayesindedir.