Semihbebek1 dr gittiğimde mama mıktarnın cok oldugunu söyledi bebek ne verirsen alır dedi bız 60 lık verıoduk ben daha cok sagım yapıodm anne sütü için şimdi sagım yapmıyorum nerdeyse her saat memedeyız ama emzırırkende diğer gogsume mochı takıyorum orda biriken sütü de bır ıkı bırıktrp verıorm mama mıktarımızı yarıya düşürdük böylece emzırme danısmanı da sagdıgın süt mıktarını baz alma bebek 10 katı kdr süt cekebilir dedi bez sayımız normal kılomuzda normaldi en son bu şekilde