benkosarim Zlhaanne ben 27 yaşındayım 30′a kadar Allah izin verirse ikinciyi düşünmüyorum ama hayatta ne olur hiç bilemiyorum daha çok gençsiniz bence biraz kendi zaman tanıyayım dinlenin bebeğinizle biraz vakit geçirin
Zeliff Zlhaanne 23 şuan. Ama 33 olsam yine bu açıdan bakardım. Yaşım geçiyor değilde yetebilir miyim olarak.
DarkSwan Zlhaanne 2 yaş sendromlu bir bebek, yeni doğan gaz sancıları olan bir bebek daha. Çok eğlenceli olur.😀 Hemen yapın bence.😂
Sessiz_oyuncu Zlhaanne valla ben yaptım ama bi sor niye yaptm niçin yaptım neden yaptım 🤪 keşke ilk kızım küçükken yapsaymışım diyorum.şuan büyük kızım 4.5 yaşında küçük kızım 1.5 yaşında. Küçüğüde ayaklanınca beraber oynuyolr şuan bana tek zorluğu evde fazla iş yapamıyorum. Ama beraber oynuyolr yani. He bide gezmeye gidince köye gider gibi oluyorum eve dönüncede köyden gelmş gibi yorgun oluyorm 🤣🤣🤣🤣
Zlhaanne Sessiz_oyuncu bende kalkissam diyorum oğlum 1 yaşında ikinci dünyaya gelene kadar 2 yaşında olur bilmiyorum yapsammi ya
Zlhaanne [silindi] benim ki hiç uslu değil ki uyumayan bebe onun için rahata ermeden 2.de çıksın aradan diyorum
Topisko Zlhaanne kendin diyorsun deli cesaret diye. Adı üstünde. Bence bebeğin 2 yaşına gelince tekrar degerlendir. 2 yaş sendromu mu gic duymadın sanırım
Zlhaanne Topisko duydum her zaman atak icindeler birde benim oğlan zor bır bebe zaten rahata erince yapmam buda çocuk biliyorum
Noname21 Zlhaanne bir çocuğun karakteri ↉ yaşta yüzde 80 gelişir Siz hamilelik doğum derken çocuk 2 yaşına gelecek 2 yaş bir çocuğun en ilgi beklediği en çok sevgi şefkat zaman geçirilmesini istediği yaş siz hamileliğin ilerleyen aylarında kucağınıza alamayacaksınız doğum yapacaksınız belki birine emanet edeceksiniz sonra yenidoğan bir bebek olacak ilgi alaka ona kayacak zaten sabır gidecek tahammül zaten gidecek ilk çocuğunuz büyümüş gibi gelecek ama o da bebek sizinle parka girmek isteyecek kovalayın koşturun isteyecek siz yapamayacaksınız bu da onu hırçın sinirli yapacak Ne aceleniz var tahammülünüz yoksa yapmazsınız ikinci çocuk kanun mu Çok büyük haksızlık
DarkSwan Zlhaanne Belli cesaretlenmişsiniz.😀 Benim bebeğim 1 yaş 7 günlük, beni çok yoruyor hemde çok. Artık gücümün kalmadığını düşünüyorum. Demekki bebeğiniz uslu, uyumlu o zaman yapın. (Bana yaş aralığı 3-4 yaş olmalı).
Zlhaanne DarkSwan hicte uslu değil aksine uykusuz huysuz ama rahata erince birdaha cesaret edemem diyorum birde yaş gidiyor
eylulyagizmoms_ Zlhaanne vallahi bende aynı düşünüyordum hiç dikkat etmedim kızım 7 aylıkken tekrar hamile kaldım oğlum şu an 2 aylık kızım 19 aylık 😂 bazen delirme derecesine geliyorum sıfır uyku sıfır dinlenme. Ama onlar sağlıklı olsun da önemli değil kafasındayım 😊 Mesela kızım oğlumu aşırı kıskanıyor kucağımıza her aldığımızda ağlıyor kardeşine vuruyor oğlum desen asla uyku yok hep bir mız mızlık 😅 her çocuğun arasında bence Bi en az 5 sene olmalı kafayı yememek için
Zlhaanne eylulyagizmoms_ benim oğlan hiç uyumuyor zaten uykusuz huysuz bende zaten zor geçiyor bir tane daha olsun kökten uykusuz kaldım sonra düzene girer diyorum ama bilemiyorum
AngelMotherr Zeliff yaşında ne var kız bakarım dersen sabrın varsa yap uslu mu bebeğin nasıl ona bak 26 olcam çocuğum 19 aylik zor bebekti nasip olursa olur ama enguzsl yaş 4 yaşından sonra derdini falan anltasin takip etmiyormusun postlari huni takip gezen anneler sadece yasin geçiyor diye planyapiyorsan BOŞ BIRAK.
seizetheday Zlhaanne 11 ay 9 günlük bebeğim var 9 aydan sonra bende istedim şuan 7 haftalık gebeyim bakalım bende merak ediyorum oğlum zor bi bebekti 9 aydan sonra düzeldi tabiki kolay olmaz ama bende de çocuk sevgisi çok var ara vermek istemedim ikisini büyütmeyi planlıyorum bütün hayatım onlar 🥰💕
Zlhaanne seizetheday AA benim gibi düşünen ve uygulayan biri Allah verir o Sabri ya ne güzel birlikte büyür arkadaş olurlar