Benim oğlum 23 aylikken diğer oğlum doğdu hamilelikte hiç zorlanmadım ama doğumdan sonra çok zor oldu ne kadar işleri çevremi pas geçsem de çocuklarıma yeterince zamanımı ayıramadim şimdi biri 3 yaşına girecek diğeri de 11 aylık büyüğü hep küçüğü kıskanıyor küçüğü de herseyin farkında şimdi tam ortada kaldım hep büyük oğluma haksızlık yapmışım gibime geliyor ona yeterince zaman ayırmadım hatta küçük oğlumu da emziremedim büyüğü kıskanıyor diye çok zor bisey bi de ben yalnız büyütüyorum kimsem yok yanımda ben önermiyorum en az 3 yaş olmalı araları