İsim vererek şubeleşiyor salon açıyor ama solunun başında değil. Şahsen Dilan güzellik uzmanı olduğunu söylüyorsa ben karşımda muhatap onun olmasını isterim. Birebir işlemi o yapmalı sorumluluğu o almalı sadece parası olduğu için Dilan’ın adını alarak salon açan işinin ehli olmayan insanlara cildimi emanet etmem.
Nezi neslimi banusu selini Dilanı eylülü derken gına geldi bir de sosyal medyada birbirine giriyorlarmış nasıl güveniyor da gidiyorlar böylesi insanlara hayretim şaşıyor. Daha bu gün cildime bir işlem yaptırdım işlemi uygulayan güzellik salonunun sahibiydi. Bu saydığım isimler 1.500 -2.000 tl işlem yaparken ben 10.000 tl ödedim. Kadının kullandığı malzemeler işçilik bunların hiç birinde yok çünkü o yüzden ucuz ve müşteri memnuniyeti sıfır.