yagmurkokusu_ Bakırköy şubesine gittim ben, storyde paylaşmışlardı ana sayfada değil de. Ya insanlar aşırı ön yargılı sırf zenginler diye 😂 randevu bulmak o kadar zor ki madem bu kadar kötü neden bu kadar yoğunluk? Bir giden memnun kalırsa başkasını yönlendiriyor. Şahsen benden sonra kaç kişi gitti benim vesilemle. He gidip hiç fayda alamayanlarda var, yani bünye meselesi tabi biraz. Başka postlara da yazmıştım benle birlikte başlayan birisi mesela incecik oldu kız gözümün önünde ben öyle olamadım 🥹 ben kampanya dönemi aldım 4 seans rasping 4 seans dipotens 1000 liraydı denemeye değer en fazla 1000 liram gider dedim iyi ki de gitmişim. Şu az kalan göbüş için istiyorum ama yaz sonuna kadar hep dolular maalesef