Deletedmom_68 bence gerek yok aldım ilk zamanlar bi hevesle .
10-11 aylıkken ben batırıp verdim kendi yedi verdiklerimi. Şimdi öyle devam ediyor suan 13 aylık kızım kendi batırmaya çalışıyor bazen denk getiriyor bazen boşa 😁gidiyor dediğiniz gibi elimle devam. Meraklı oluyorlar birazda 😊
Evde minik plastik bi çatal var ona bayılıyor :)) belki 2 yaş gibi alınan takımlar kullanılır gibi geliyor .