Oğlumun yemekle alakası olmadığı için 3 yaşına kadar ben 40 takla atarak besledim oysa çatal kaşık kullanmayı gayet iyi bizleri izleyerek öğrenmişti ama 3 yaşında artık yeter deyip bıraktım baktım çocuk profesyonel ☺️ beni trolliyormus onca zaman.kizimda ise ek gıdaya gectigimiz andan itibaren ek gıdayı reddetti aha dedim yandık bu da abi gibi fotosentezle yaşayacak 7.ay kontrolümüze kadar ek gıda serüvenimiz tam bir fiyasko oldu.kontrol zamanı gelince doktorumuza kızımın asla ek gıda kabul etmediğini kıyameti kopardıgini kendini ordan oraya attığını söyledim blw yı denedigimi fakat onuda kabul etmediğini söyledim bazı bebekler erken olgulasir ona uygun bir çatal kaşık alıp kendi haline bırak ortalık kendisiyle beraber batacak ama yapacak birşey yok dedi.hastaneden çıkıp doğru e bebekte aldım soluğu en uygun çatal kaşığı seçip bir sonraki öğününde önüne koydum ellemedim kalbim sıkıştı yüreğime öküzler oturdu belki ama sakinliğimi korudum☺️1 aydır ek gıdayı kabul ettiremedigim kızım ilk kez o gün %90 nini döküp sacina başına bulaştırsada kabul etti sonra giderek tecrübe kazandı ve 1.5 yaşında gayet düzgün bir şekilde çatal kaşık kullanmaya başladı şuan 27 aylık ve gayet iyi bir şekilde kendini besleyebiliyor ve huyu hala değişmedi.misal cicili bicili giydiriyorum bir yere gidiyoruz yemek yemek istediğinde asla benden yemiyor ve yine aynı derecede reddediyor sen yedirme ben yerim bana ver diyor üzerine asla onlukte kabul etmiyor leke cikaricalar sağolsun eve depoliyoruz napalim.yani ben hiç ugrasmadim.sadece onlarla beraber sofraya oturmamiz onların bizi izlemesi ve taklik ederek denemesi herşeyi hal ve yoluna koydu