Deletedmom_68 Oğluma o aylarda doddl almıştık şimdi 20 aylık hala kullanıyoruz. Hala biraz el biraz çatal kaşıkla yiyor, kolayına nasıl gelirse ama artık kaşıkla yoğurdu falan isabetli ağzına götürüyor. Bu süreçte üstünü, ortalığını çok batırdı, hatta şu anda bile batırıyor, önlükte pek sevmiyor ama motor becerileri gelişti 😅