Brcuozgr hiç olur mu 2,5 yaş oğlum ayyyynı… yetişemiyorum artık yetme derdini geçtim de. ama buaralar çok sabrım tükendi benimde herşeye herkese yükseliyorum istemeden. oğluma dişimi sıkayım derken dışardan iyi görünüyorum belki ama içerde çok başka hallerdeyim hep gelgitliyim….