Caglab benim oğlum 2,5 yaşında ve hala tuvalete girdiğimi görünce “anne sen tuvalete gitme,” der ve çıkana kadar kapıda ağlar al beni kucağına diye başlar. Amaaa aynısını ne babasına ne babanesine ne de anneme yapmıyor bende buaralar buna deliriyorum….. yani bana çok bağlı desem, oda değil gibi onları görünce ben yokmuşum gibi davranıyor çünkü…