17,5 aylık erkek bebeğim var sürekli ağlamaklı sürekli yaramaz sürekli yerinde durmaz tuvalete girsem ağlar zırlar , kapıdan çıksam ağlar zırlar , sürekli ııııhhhhgggg diye aglamasından cidden yoruldım , misafirliğe gitsem burnumda gelir oturuyum oyuncaklarımla oynayım yok , oyalanayım yok bıktım yaaa cidden artık bazen öylece izliyorum hayatı sorguluyorum. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ durdan yapmadan anlamaz cısdan anlamaz gözünün içine baka baka yapar. Yolda yürürken sürekli bi yerlere döner durur . Enerjim bitik artık gerçekten . 😔😔 kıyafet değiştirirken ağlar zırlar devamlı bezi değiştirirken kızılca kıyamet 🤦🏻♀️