cananata01 molfix lastik izi yapmıyor mu bacaklarında
Şuan 3 numara kullanıyoruz hatta iki bant birbirindds değiyor büyüklüğüde iyi ama ne zamann açsam kıpkırmızı lastik izi olmuş kıyamıyorum bu 3 numarada yaşadık bu sorunu acaba bezden kaynaklı mı yoksa oğluşumun tombik bacaklarından kaynaklı mı oluyor değiştirsem mi bilemedim