Cadisilla minikmucizem34 prima kullandim ama karın bölgesinden taşmalar oldu nedense slepy baby turco aşırı sızdırma yaptı ama Molfix bize çok iyi geldi hiç böyle sıkıntılar yaşamadık yolumuza onunla devam ediyoruz ☺️
Bebegimveben1_ Cadisilla molfix lastik izi yapmıyor mu bacaklarında Şuan 3 numara kullanıyoruz hatta iki bant birbirindds değiyor büyüklüğüde iyi ama ne zamann açsam kıpkırmızı lastik izi olmuş kıyamıyorum bu 3 numarada yaşadık bu sorunu acaba bezden kaynaklı mı yoksa oğluşumun tombik bacaklarından kaynaklı mı oluyor değiştirsem mi bilemedim
Yesodiyorlar minikmucizem34 hem nefes alıyor bez sıcaklarda falan terledimi pişik oldumu derdi yok hemde kaliteli olduğunu elinize aldığınızda fark ediyorsunuz oğlum 3 aylık oldu 1 kere sızdırdığını görmedim
Cadisilla minikmucizem34 normal olanı premium almadım hiç külot bezde alıyorum normal cırtlı da babası cirtliyi yapamıyor 😂 o yüzden ikisinide alıyorum
Yesodiyorlar Zemherim evet diğerinin poşet gibi bi hissiyatı var arkadaşım ben hamileyken oğluna deniyordu ikisinide elime verdi pure & soft dokusuyla farkettiriyor o gün karar vermiştim doğru karar vermişim 😂
Irmakmelegim minikmucizem34 yoo kalın deil tam tersi en iyisi prima premium care dır biraz pahalı ama iyidir molfix kullniyrm suan memnunum son 4 aydır 22 ay 17 günlük kızım 18 aya kdr prima kullandım hoc kış yaz sorun yasamadim
metemoms0 Doğduğundan beri Molfix kullanıyorum memnunum. Gündüzleri BİM’in bezi şok marketin bebeland ve bayb one goon kullandım şu an e bebeğin kendi bezini deniyorum yenianctim paketi geceleri ve misafirlikte Molfix kullanıyorum ne olur ne olmaz diye bezlerin hiçbirisi taşma sızma yapmadı pişik iz gibi şeylerde olmadı eğer hassas bı yapısı yoksa bebeğin pişik kremi kullanınca yapmıyor en azından bizde öyle
selinnkk Sleepy kullandım çok fazla taşma yaptığı için değiştirdim. Gündüz e bebek baby me, gece ve dışarı çıkarken prima premium care kullanıyorum. Baby me de gayet güzel, taşma yapmıyor ve fiyatı da çok uygun. Yapısı da kalın değil.
melodika minikmucizem34 sleepy kağıt resmen çok kötü yaa. Molfix Pure&soft mükemmel hatta primadan bile güzel. Her markette satılan mavi pakettedirler değil her yerde yok dediğim bez. İnternetten alıyoruz hep. Geçen de a101’e gelmiş aktüel olarak da stok yaptım biraz
minikmucizem34 melodika ölçüleri tam mı peki kızım 6,400 kilo sleepyde 4 numara kullanıyorum iz yapıyor diye onda 3 mü alsam
Bebegimveben1_ cananata01 molfix lastik izi yapmıyor mu bacaklarında Şuan 3 numara kullanıyoruz hatta iki bant birbirindds değiyor büyüklüğüde iyi ama ne zamann açsam kıpkırmızı lastik izi olmuş kıyamıyorum bu 3 numarada yaşadık bu sorunu acaba bezden kaynaklı mı yoksa oğluşumun tombik bacaklarından kaynaklı mı oluyor değiştirsem mi bilemedim
Cadisilla Bebegimveben1_ bizde öyle bı sıkıntı yapmıyor canım ya belki bebeğinin bacaklari çok tombulsa ondan oluyordur benimki tombul bı bebek değil