minikmucizem34 merhaba kızlar bebeğim 4 buçuk aylık bu zamana kadar sleepy kullandım ama sürekli lastik izi yapıyor büyük beden de aldım yine aynı siz prima da kullandım oda aşırı kalın yaz malum artık siz ne kullanıyorsunuz iz yapmayan rahat bez öneriniz var mı
ikiprensannesi53_ minikmucizem34 bende sleppy kullandım sızma tasma iz çok yapıyor şuan prima kullanıyorum biraz pahalı ama en azından bebeğim rahat üstü başı temiz
Elfelf475 minikmucizem34 ben goon kullanıyorum fiyatı da Sleepy den uygun. Bir sene Sleepy kullanmıştık aylardır goon ile devam ediyoruz
ArvenMom minikmucizem34 prima kullanıyorum çok memnunum aşırı rahatlık gece 1 defa altını değiştiriyorum sabaha kadar rahat asla sızdırma taşırma yapmadı
Irmakmelegim minikmucizem34 yoo kalın deil tam tersi en iyisi prima premium care dır biraz pahalı ama iyidir molfix kullniyrm suan memnunum son 4 aydır 22 ay 17 günlük kızım 18 aya kdr prima kullandım hoc kış yaz sorun yasamadim
taclikizim311 Elfelf475 goon da ıslaklık belli oluyor bazen pijamasina bakıyorum nemli gibi sizin de öyle oluyor mu
umutunannesiiii Elfelf475 bende goon kullanıyorum fiyatı iyi ama arada gece sızdıriyor bide ishal olunca sırtından taşıyor ama idare ediyorum
Yesodiyorlar Molfix pure & soft ne pişik yapar ne terletir ne iz yapar çok memnunum doğduğundan beri kullanıyorum dokusu bile çok güzel
sezer2022 minikmucizem34 a101in soffisi çok güzel canım özellikle lastik dediğin için yorum yapayım dedim,, lastikleri çok esnek ve denemelik 8’li paketleri var
Elfelf475 minikmucizem34 aa bizim de Sleepy ve Goon dışındakiler pişik yapmıştı. O yüzden buna geçmiştim. Her bebeğe her bez yaramıyor denemek lazım
Yesodiyorlar minikmucizem34 hem nefes alıyor bez sıcaklarda falan terledimi pişik oldumu derdi yok hemde kaliteli olduğunu elinize aldığınızda fark ediyorsunuz oğlum 3 aylık oldu 1 kere sızdırdığını görmedim
Neslihan81 minikmucizem34 b3nde sleyyp kullandım şimdi molfix kullanıyorum çok rahat çok güzel 5 aylık şuan gayet memnunum yani
gozleri_deniz1 minikmucizem34 Bany turco kullanıyorum şuanda. soffio bebeland bunlardan da memnun kaldım.🌸
HaticeC123 Sleepy kullanmıştım memnun kalmamıştım pişik ve sızma yapmıştı sonra Prima premium care geçtim bayadır da kullanıyorum gayet güzel🌸