minikmucizem34 umutunannesiiii oo baya da almışsınız askında memnun olanda çok anlamadım ki her bebek farklı demekki
Zyneepemee minikmucizem34 21 aylık oğlum doğduğundan beri prima kullanıyorum ne sızdırma yapıyor ne başka bişe ayrıca kalın da değil
EylulBuse minikmucizem34 16 ay boyunca prima preminium care kullanmış biri olarak söylüyorum, kesinlikle GOON PREMİNİUM SOFT öneririm. İncecik bir bez lastik izi yapmıyor, sızdırma taşırma pişik vs olmadı hiç bizde full pamuk emiş gücü çok iyi 👍